Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2008 00:08 - банковите чиновници
Автор: zarat Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2230 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 01.08.2008 00:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ще се опитам вече да бъда редовна,  в писането , имам безжичен нет , и мога спокойно да седя с РС то в леглото. Ама пък като видя леглото и все ми се доспива... явно ще е от това , че обичам да спя , а все се ограничава времето на това ми хоби. Както и да е днеска провалих още един ден помотках се за избираме кредит за една клиентка . Изобщо неразбирам смисъла що миткосваме като  моми из ливади за нещо дето вече сме наясно от де ще го вземе, но както и да е . Не се дразня от това, че за нейно успокоение бягаме по банките, а от некомпетентността на кредитните инспектори и още повече от това им поведение в което не се усещат че се държат с хората все едно са дибилни. Примерно , че дали си взел кредит за 10 години или 5 ще връщаш една и съща сума. Да като главница , ама лихвата джанъм друга. В Пощенска девойката съвсем свежарка , „Ама защо Ви е кредит за 5 години , така на петата година ще се окажете без пари”  - без пари  и без кредит , разликата между  5 и 10 години е 12 хилки за 40 хилядил лева. Или в успокоението „ Вие след петата година можете по-рано да го погасите без наказателна лихва” Мога .... кво Ви пречи нали ще си платя лихвите за 10 и вече ще съм ги покрила . Абе сметки , задобряла съм във въпросите свеждам ги до шест. От тогава кредитните инспектори не щат с мен да комуникират , прекалено незаобиколна съм.

1.       Ще ми дадете ли кредит с обследване на доходите при  конкретните показатели

2.       За какъв срок минимално можете да ми го дадете – с максималното ще си преценявам).

3.       Каква е лихвата основа  - изменчив коефициент, лихва по кредита. Гордо ще ти обявят лихвата по кредита.

4.       Колко е първоначалния процент и каква годишната такса за обслужване  -  ако не попиташ няма да ги споменат изобщо.

5.       Процент за предварително погасяване

6.       Процент при просрочие  -  всичко се случва , много внимавайте тук за какъв перидо Ви обявяват процента.

Дето обяснявах на друг клиент , споко ще си прецакан но поне информирано да си прецакан, та да не изглеждаш съвсем като балък. Такива неща за банките . Незнам дали някои  ръководител в банка , ще го прочете това , но много неприятно впечатление прави и друго : Масово „кредитните инспектори” не си знаят процентите,  даже  видовете кредити които предлагат не познават. Смешно е ако не тъжно .  Елементарно е ! Банките управляват парите ни, трябва поне в това което продават да имат познания , иначе как да им се доверим. Ето сложили симпатично девойче да продава кредити, а на всеки въпрос , отваря чекмеджето и поглежда , търси отговорите.  Дори елементарната продавачка в хранителен магазин  ще знае цените и какви стоки се предлагат.  Както е и да е няма да ги променя аз точно. Но пък красиви верно, и със завидно самочувствие. Не искам много,само да мога да говоря професионално . 

 



Тагове:   чиновници,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boltendahl - Още за банковите чиновници
01.08.2008 12:51
Добре че има хора като теб, които са така снизходителни към банковите чиновници и искат от тях само да говорят професионално.
Аз съм зла и искам повече: Искам да работят експедитивно, а не като че ли извършват свещенодействие. Би било чудесно да не ми се налага да стоя в банка повече от 10-15 минути. Искам да са грамотни поне малко над средното. Искам да са се запознали със задълженията си преди да застанат на гишето, защото нямам време да ги чакам да се учат "в движение". Искам да са по-любезни и комбинативни при предлагането на кредитни продукти, а не да ме гледта с назидателен поглед и да ми обясняват, че това дето го искам, няма как да стане, защото "Който иска (да помогне) търси начин, а който не иска..."
И - черешката на тортата - ИСКАМ ДА МОГАТ ДА ПИШАТ И С ДЕСЕТТЕ ПРЪСТЧЕТА, а не да тракат истерично с двата пръста по клавиатурата и да симулират бързина!!!

Искам, искам и все така заспивам... (пееше Милена)

P.S. Пък на ония момиченца, дето ми се обаждат да ми напомнят да си внеса вноските по кредитите с тон, с какъвто едно време отрядните ръководители гълчаха сгафилите пионерчета, искам да им... ...
цитирай
2. zarat - az
01.08.2008 18:31
За такъв случей като твоя и когато побеснея имам един въпрос "Що е банка?" Отивам при текущия директор и го моля възпитано да отидем и да попитаме красавиците, който ми обясняват и мигат на парцали ,че не чувам петлите : какво е банка? Никога досега нито един не се е съгласил! Те незнаят КАКВО Е БАНКА .... няма какво да искам от тях !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zarat
Категория: Лични дневници
Прочетен: 56473
Постинги: 11
Коментари: 12
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031